Pictos

-08102011-

baru je lepas tengok gambar yang kau baru masukkan tadi dalam FB.

haha kau dah nampak tinggi dah bro.
mungkin dah melepasi ketinggian aku.
teringat time darjah 6 sampai tingkatan 3,
aku lagi tinggi dari kau, dan awal tahun haritu,
aku masih boleh berbangga sebab kau masih tak boleh tewaskan aku..
hahah ok miss the moment time kita ukur ketinggian sama2 dulu..
tapii..
bila dah berpisah selama beberapa tahun bulan ni..
dan
 bila tengok gambar kau tadi, 
aku rasa aku dah boleh kibarkan bendera putih daaah.
kau dah nampak semakin tinggi dah bro..
makin besar..
makin handsome. opss

dan yang tak lupa, 'lesung gagak' kau..
masih terserlah lagi..
haha mestilah terserlah, mana boleh hilangkaaan..
kihkih..

entah macam ne plak kan beberapa tahun akan datang..
macam ne la kau kan agaknya..
entah2 dah lupa aku dahh.. #tetibe emo

kahkahkah
dahlahh cau,
study ICT woiii..
oh semalam exam PRINSIP PERAKAUNAN..
susah, padan muka kat gua, sapa suruh tak study smart, banyak tinggal, k fullstop
tata~









No comments: