Pelik tapi Benar

-10102011-

pelik lah dengan orang yang suka cakap dalam shoutmix, "dah follow".
tapi bila tengok kat dashboard, tak meningkat pun nombor follower dan nama dia pun memang tak de dalam senarai follower tu..
kalau nak kata dia follow sebagai anonymous, macam tak logik plak kan sebab dia dah bagitau dalam shoutmix yang dia dah follow..
hmm pelik tapi benar?
anda ada jawapannya? hikhik

apa2 pun, kepada yang betul2 follow blog aku yang tak seberapa ni, terima kasih banyak2 diucapkan,
jasa anda amat dihargai, chewaah  ^.^v

3 comments:

Karimah Macho said...

sy follow, betul ni tk tipu..okay? :D

ZiRa :) said...

haha okay okay :D thanks :D

IFA Athirah said...

eee.perlu ke tipu2 org?hampeh!