True Love

-30062011-

terasa dah lama tak fall in love.
aku rindu nak fall in love macam tahun-tahun lepas.
ye topic harini agak bodoh tapi aku tetap nak cakap. haha -..-
tahun ni cerita hidup aku banyak tentang keluarga dan kawan.
tentang admirer atau orang yang aku jatuh hati gedebuk tak de.
mungkin ada tapi time tu aku tak sure orang tu aku anggap 100% kawan biasa atau
ada sikit perasaan cinta, amboiii :P haha..
tapi orang tu dah blah dan sekarang ni aku betul-betul dah anggap dia kawan biasa saja :)
sekarang aku terasa cam hati aku semacam terpaut kat seseorang tapi aku tak tau siapa.
eh boleh plak tak tau siapa kan, pelik je..haha -.-
tapi aku malas nak fikirkan sangat, sebab kalau fikir-fikir sangat nanti
aku takut aku tau siapa gerangan nya, cehh gitu, tak ley bla je aku ni..
hmm...
dahla, sampai sini saja ke-merepek-an ku,
bertemu lagi di entry seterusnya :)

cintailah diri anda #tetiba :P

No comments: