Tarik Nafas, Lepas~

-30042011-
-10.30 p.m-

heyy everybody, lets shuffle,
"everyday i'm shuffling.."
haha ok dah terpengaruh dari lagu party rock anthem :P
eh eh lawa tak baju blog aku yang baru ni? hihi
tu pun masih dalam renovation actually, masih tak cukup lawa kan susunan
dalam blog ni ? so tunggu je la, tak lama lagi makin lawa la..
ehh ayat bajet je kan, syok sendiri..haha..
alhamdullilah sekarang dah beransur pulih kesihatanku, hehe..
esok nak keluar jalan2 melihat dunia setelah 3 hari terperap menjadi jeruk basi dalam rumah :)
bila sebut keluar jalan2, tetiba teringat exam mid-year, heeee seriously agak seram jugak bila memikirkannya, banyak benda yang masih tak study, tapi esok mungkin hari terakhir untuk aku bergembira dengan dunia, memang aku dah plan, lepas ni nak jadi jeruk sihat dan fresh, terperap dalam bilik dan study sampai otak-beku-cair-beku-cair..
insyaAllah dalam masa yang singkat ini aku dapat dan sempat untuk kecapi dan peluk semua benda yang aku masih tak ingat dan belum kuasai, amin.. :)




No comments: