............

-29042011-
-2.42 p.m-


heyy :)
harini tak datang sekolah jugak..
sakit masih tak beransur pulih..
jadi secara rasminya dah 2 hari tak datang sekolah.
isnin ni cuti hari pekerja..
huhu bestnya dapat cuti extra :D
hoho so kalau dah sihat nanti insyaAllah datang la aku menjejakkan kaki ke sekolah yang tersayang setelah 5 hari rehat kat rumah..
fuuhh lama jugak duduk kat rumah, entah macam mana la keadaan sekolah aku, ceeh ayat poyo je macam 5 bulan tak datang sekolah :P haha
haritu tengok sekolah tengah buzy buat renovation pasang marmar kat lantai, lawa la jugak aku tengok, tapi aku rasa daripada buang duit pasang marmar yang mahal and letak sampai dua kolam air pancut yang entah brapa ratus/ribu, lebih baiklah beli cat and cat balik tembok pagar kat luar sekolah yang dah buruk tu..tak ke itu lebih baik pengetua ku sayang?
cehh apa angin aku harini tetiba sebok2 nak bagi pendapat ni, macam la aku ni pembantu pengetua plak -..-
haa pape je la, daripada aku cakap kosong dalam ni lebih baik aku luahkan benda yang aku terfikir kat otak aku, walaupun aku tau apa yang aku cakap ni takkan dibaca oleh pihak sekolah, apatah lagi nak buat macam yang aku cakap, ceehh aku ni cakap sesedap hati je, tengok2 semua cikgu sekolah baca blog aku ni, mana la tau kan :P hihi perasan plak.
tapi aku seronok la jugak tengok sekolah aku dah mula ada perubahan, dah makin berseri sikit, daripada dulu..hoho tetiba prihatin kat sekolah setelah 4 tahun bersekolah kat sini, sebelum ni tak amek tau pun kaaaann..hihi..
ok la itu sahaja, aku ni sakit2 pun still nak banyak membebel kan?
hoho insyaAllah selasa ni kalau dah sihat dapatlah aku jumpa anak2 ICT yang aku rindui.
juga my bestfriends, miss korang so prettybeautifulmuch. :P :D



No comments: