Heart


-16042011-
-5.51 a.m-

sudah 4 bulan bersekolah pada tahun 2011 ni.
tetiba rindu kenangan tahun lepas.
bulan 4.
bulan dimana dIa meluahkan perasaan secara live,
walaupun cuma dalam surat.
kenapa di katakan live sebab dIa bagi surat tu time dalam kelas.
dIa masukkan surat tu dalam pencil case aku.
time tu jugak aku perasan dIa amek pencil case aku atas meja tu and masukkan kertas.
time tu jugak aku buat-buat buzy kemas bawah meja.
bajet macam banyak sangat sampah.
padahal cover dari dIa sebab terasa macam ada perkara yang akan terjadi lepas ni.
time tengah belajar pasal Phantom Of The Opera.
aku bukak pencil case aku.
then rasa terkejut sangat+malu.
oh dushh, time tu la rasa macam jantung yang sedang berdegup kencang
dah jatuh penyek ke bawah meja.
time tu jugak rasa telinga panas.
time tu jugak rasa seluruh badan sejuk.
time tu jugak rasa macam nak sengih selebar lebarnya sampai berbelit-belit satu kepala.
nak tau apa dIa tulis dalam surat tu? tengoklah entry lama ku pada 2010.
hahaha yela, ni nak flash back je kenangan dulu2.
hee tetiba je nak crita-crita kesah lama.
tetiba rindu semua tu.
walaupun endingnya tak couple,
tapi permulaannya dIa dah bagi aku satu memory sweet.
yang tak pernah dibuat oleh mat soldier dulu.
memang kenangan dengan mat soldier dulu lagi banyak berbanding dIa
tapi mat soldier tak pernah luahkan depan2 macam yang dIa buat.
dia cover2, dia malu mungkin. :3

everyone has their own love story, but each story contained an invaluable sense and can not be described by anyone who experienced it.
:)



No comments: