Hobi

-25112011-

hey semua :D

harini aku ingin berkongsi tentang hobi.
anda ada tak hobi yang pelik sejak kecil?

aku ada 1 hobi yang agak pelik sejak sekolah rendah
iaitu mewarnakan gunting dengan marker.
HAHA  


tapi sejak kebelakangan ni, dah hampir lupa dengan hobi ni.
bila tengah kemas-kemas alat tulis aritu,
terjumpa gunting lama sejak sekolah rendah yang kesan marker nya dah
pudar.
then baru teringat time sekolah rendah dulu, rajin betul
nak mewarna kan gunting.
haha tak de kerja betul.

so apa lagi, rembat kakak aku punya marker,
dan mulakan lah operasi mewarna gunting tu..
hehe :P



SEBELUM






SELEPAS


tadaaaaaaa :D
hohoho

 agak2 ada tak yang berkongsi hobi yang sama?
cecite cecite

6 comments:

Cik Jingga said...

wah..adik!!! ni bukan hobi ni.ni menjahanamkn !!!! hahaha... habislah ink marker.. hobi pelik eh? emm.. xada kot..xtahu.. tnggu la kawen nk tnya suami..hahahah :P

ZiRa :) said...

haha hobi la tu, melakukan semasa masa lapang :P HAHA..mana ada menjahanamkan, mencantikkan la..kihkih :P ok kak, nnti jgn lupe bgtau ;) hehe

Cik Jingga said...

hahaha.. mmg pelik btul hobi budak nie.. tp lawa jgak scssr kaler black heh.. hahahahah... lmbt lagi lah.. hahaha..

ZiRa :) said...

heheh kaaann :P haha..ok ok :D hihi

kak lang said...

errrmmm, kbnyakan org2 yg brjaya brmula dengan hobi yg plik..truskan...hahaha

ZiRa :) said...

hahah insyaAllah :)