Kenangan Raya Bersama Sahabat. #part 1

hey,
semakin dekat hari raya semakin sibuk semua orang membuat persiapan.
mesti ada yang dah fikir kan tarikh2 untuk berkunjung ke rumah kawan-kawan kan?

tapi bila ada kesempatan masa korang ada tak belek2 semula gambar kenangan raya korang dengan kawan-kawan/sanak-saudara korang tahun-tahun lepas punya?
seriously bila tengok balik gambar2 dulu, memang boleh tergelak dan senyum sengih selebar-lebarnyaaa.. :D

jadi disini, aku nak kongsi gambar2 time aku form 2 dan form 3 beraya dengan kawan-kawan..
bila tengok gambar2 ni memang terkenang balik suasana time tu :')

bermula dari form 2 :


makan di rumah fiqa





lepak jap kat playground..kehkeh




dari kiri: nala, rina, fiqa daaann gua..hehe



haha ni la muka2 muda time form 2, innocent je kaan :P
kehkehkeh
banyak lagi gambar tapi cukupla banyak ni je :D hehe
time ni like seriously aku agak skema lagi dalam bab2 pemakaian..
almaklumla kanak2 tak matang lagi :P #cover
memang jauh beza kot dengan budak2 junior sekarang..
zaman diorang sekarang memang shawl, dress semua tip top..
zaman kitorang dulu semua tu dah famous tapi tak de la tersebar luas berbanding sekarang.
ceceh gaya cakap macam kitorang ni dh 60an plak..kuikuikui

time form 2 ni la memang banyak la jugak rumah kenalan kitorang singgah..
time form 3 sikit je.. ;)
k untuk gambar form 3 pula, entry seterusnya..
tapi cuma gambar aku dengan fiqa je la sebab tahun lepas banyak beraya dengan dia je :)




No comments: