ho ho ho li day~

-10062011-

hey semua :)

so dari tarikh 5062011 hingga 8062011, aku pergi melancong ke Singapore..
perjalanan yang memenatkan tapi tersangat la best ;)
sorry, tak sempat lagi nak upload gambar tunjuk kat korang, gambar terlalu banyak, nak edit size semua ambil masa, so tengok la dulu ye, kalo ada masa dan kemalasan aku tak menyerang, aku post entry pasal trip ni, tak janji k..hihi :)

---------------------------------------

dalam FB semua dah buat status cepatnya holiday berlalu, sekejap je dah nak masuk sekolah balik, yee aku sendiri pun perasan, masa cepat sangat berjalan en? terasa kebahagiaan tu cepat je berlalu, macam tak bagi kita menikmati nya lama-lama..hihi..
tapi minggu depan, start from monday to thursday insyaAllah, aku tak pergi sekolah :D haha
sebab apa? sebab aku ikot mak aku ke Pulau Pinang, ada kena bentang research kerja dia..
soooo maksudnya aku ambil extra cuti lagi la...hihi nak ikot? meh la ikot~ hehe..

so tu je la, nanti aku update blog ni lagi kalau rajin, #ceh macam la korang heran sangat aku nak update lagi ke tak kan, :P haha

haha k la, tata dan selamat kembali ke sekolah, #ayatbajewtmacamtakgisekolahdah :P hehe


No comments: