Sick

-28042011-
-1.53 p.m-


heyy everyone :)
harini tak pergi sekolah sebab tak sihat.
seharian ni asyik baca novel yg 1 tu je, jalan kisah dia best, tu yang semangat nak habiskan..
memang tak sedar diri lagi seminggu nak mid year exam :P
hurm, tak larat la..nantilah bila dah reda sikit sakit ni, barulah aku usha2 hw tu..
ehem, jangan usha je, buat terus..haha..
haaa bila memikirkan balik, bulan ni and bulan lepas banyak gilos kali tak datang sekolah,
cikgu pun dah tegur suruh bagi surat alasan tak datang sekolah..
haaa ok cikgu, nanti bila dah free sikit saya taip la surat2 tu, cehh bila free konon,
bajet buzy sangat macam perdana menteri plak kan zira? heee :P
lagipun dah lupa la tarikh2 yang aku tak datang tu, mak dah suh aku pegi tanya cikgu and tengok kat buku kehadiran, tarikh2 yang aku tak datang tu, tapi sampai sekarang asyik bertangguh je..
haaaa teruknya aku ni, semua kerja asyik bertangguh-tangguh je, last-last dah jatuh sakit macam ni, lagi la semakin banyak kerja yang tertangguh..aiyoooo... D: ok insyaAllah bila dah sihat nanti aku akan cuba jadi rajin sikit ye..jangan sikit sangat, banyak la..hahaaa yela... -..-
ok la tu je, nak sambung baca novel Teluki Itu Untuk Aku :)

tata titi tutu :*

p/s : hoho untuk harini tak payah nak risau untuk taip surat sendiri sebab dah dapat surat m.c dari doctor semalam so esok kalau datang sekolah ley je terus bagi kat cikgu..hoho *ceh seronok plak.. -..- haha


No comments: