Happy and Sad


dlm 2 minggu ni, aku x taula knpe terlalu byk perkara yg menyedihkan berlaku..
mula2 kegembiraan dtg, gelak2 smua pastu
tetiba kesedihan pula yg dtg..
kdg2 mood seseorg itu bergantung pada mood rakan2 nya..
jika mood rakannye tidak baik, mood dia juga akan terpengaruh untk menjd
x baik juga..atau dari kata lain,
moody..
ya,aku rse mnggu ni mood aku cam terpengaruh dgn mood kwn aku..
dia kdg2 moody kdg2 happy..
kdg2 perangai dia juga berubah yg membuatkan aku
rse meluat n very awkward..
secara logik mungkn dia jd mcm tu sbb erk, kata org ABC or plg snang dtg bulan..
haha.. >.<
tp sblm ni kalo dia ABC, x dela smpai mcm tu skali dia brubh..
aku rse sedih ble dia jd mcm tu..
nk kata dia ade mslh kuarga or lain2,
x dela byk n terok gler smpai dia brubh smpai mcm tu skali..
mmg dlm 2 mggu ni mood aku pon skjp o.k skjp k.o..
hubungn ktorg pon kdg2 o.k n kdg2 k.o..
wlau ape pon,
aku akn cube cari jln penyelesaiannye..
seriously, this week is very suck!!

No comments: