DINOSAUR


woah, lme gler x tulis entry bru..
byk cte tp mlas nk taip..
hahaha baik x yah ade blog kan..
heee~
ok2..
ni nk cte la ni..
eh bkn cte, bgtau je..haa.. sme jela tu...
hujung bln ni birthday Dino..
aku dh blikan hadiah untk dia..
keychain dinosaur..
hahah..
tp aku x taula nk bg ke x..
2 menjak ni dia lyan aku mcm dia
dh bnci aku..
aku x tau ape slah aku..
lolipop ckp
kalo dino nk try lupekan aku x kanla
smpai mcm tu skali dia bwt kat aku..
aku tau dia dh ske org lain..
"tp lepak la bro, aku kan classmate ko
bkn ex gf ko smpai ko nk lyan aku mcm ni..
aku x kesah ko dh x de hati kat aku
n aku mmg x heran ko ske spe slps ni
tp x kan la x ley kwn dgn aku mcm sblm ni
or kalo x mcm sblm ni,
just ingtla aku kan classmate ko..
seriously, 2 menjak ni aku confuse dgn perasaan ko..
ble smua ni akn berakhir?
kalo dulu aku mengharap ko akn jd bestfriend aku,
but now, not anymore..tgkla dlm mggu ni,
kalo ko still lyan aku mcm musuh,
aku akn bwt bnde yg sme gak..
x kan sesekali aku nk mengalah atau memujuk rayu..
tu bkn diri aku"

haa..npe la aku x ckp je mcm ni dpan2 dia..
hahaha gler ke ape..
hee..





No comments: