Enjoy :)

ari isnin bersamaan 16/11/2009, azreena ade wat jamuan kat tasik.tp jamuan ni pelik skit,makanan bwk sendiri,bkn azreena yg sediakan!wakakaka..
so aku bwk makaroni goreng(rmai puji sdap) n iqa plak bwk kek coklat dia bwt sndiri(dia kata keras skit berbanding yg dulu tp aku suh gak dia bwk sbb rse dia sme je)..
ktorg pon jln la kaki g tasik(dri rmh iqa)..dh nk smpai tasik tu nmpkla segerombolan bdk laki bwk gitar smpai 2,skali pandg cam knal,2 kali pndg cam x knal..haha rpe2nye member 2 budi..
terkjut badak aku n iqa coz ktorg x percye yg bdk laki klas ktorg ni tetibe rajin nk dtg.ingtkan skit rpenye serbu rmai2..tp diorg dtg lenggang kangkung je..bwk gitar n perot kosong.tu pon ade la gak bwk kropok n air gas..haha byk cte plak..hehe..
diorg kumpul ler rmai2 kat pondok.aku,iqa n azreena plak x tau nk g ke x kat pondok tu coz time tu ktorg je bdk pompuan yg dtg..huhu..x lama slepas tu,dtg ler bdk klas dinamik pompuan..x de la rmai,kwn2 aku gak..haha..
d pendekkan cte,ktorg pon makanla makanan yg cukup2 tuk alas perot je..haha..mmg happening(happening ke?hehe)n enjoy sgt..x dpt nk ambil gmbr bwt kenangan coz kamera kakak aku bwt hal..bangang tol..tp mira ade amek gmbr gne kamera dia..hrp2 dia mskkan la dlm ms..pliz mira!byk lg cte n gosip..cume malas la nk taip..hehee..tata..

p/s: puding mira sdap oo..hehe
p/s: spe ek yg bwk kropok twisties tu?aku cdg nk hbs kan 1 bungkus tu ngan iqa,
tp x smpai ati lak..hehehe
p/s: kek coklat iqa yg dia kata konon x jd tu,akhirnye hbs gak ditelan oleh
makhluk2 yg kelaparan..haha

spanjang thn 2009 ni aku enjoy sgt skelas n berkwn ngan korang smua!2 budi are so rock!!
harap dpt sklas lg ngan korang:
shafiqah,nabila,hasrina,fazira,nadia,azreena,ameeda,amira nabila,zetty,aida,primellah,sharmla,anis,aniza,amira syazwani,izman,safuan,ali,imran,ameer,aizat,amirul,hilmi,zul,nawarzir,tinish,kugan,shafiz,khairul(bob),adam,nabil,choo,taqi,ammar,faiezwan,hanafi..

rse2nye x de yg tertinggal nme kan? :)

No comments: