LOL

skrg ni byk perkara yg kelakar berlaku..
mcm2..
heee..
aku cam nk x nk pndg dia..
dia pon cam nk x nk je pndg aku..
dia pandg aku,aku bwt2 pndg tmpt len..
aku pndg dia,dia pon bwt2 pndg tmpt len..
x hape2 je..haha
well ada 1 perkara yg btl2 wat aku malu+suka+bwt x tau+blur..
tp x leh nk citer.
ade byk spy kat dlm ni..
nnti kantoi..
hahaha x hapa2 je..
hmm..aku sbenarnya nk berkwn rapat dgn dia..
just friends..
nk sembg2..
cte2..
gosip2..(dia suka ke gosip ala2 gossip girl tu?hehe)
nk berkwn rapat pon ssh ke?
sbenarya aku x tau nk mula cmne..
ice-cream pon tgh dlm kes yg sme..tp mamat tu dh tau kot ice-cream suka dia..
aku?enthlah..maybe DIA dh syak kot aku suka kat dia..haha
tp aku x nk ah showing sgt..
diam2 ubi berisi..
aku tau suatu ari nnti aku msti kantoinye..
so..
siap sedia awl2 jela..(ayt cam nk gi perang je..hehe)

No comments: