lap tingkap

smalam tetibe je rajin coklat nk lap tgkp..
sbb x de ape nk bwt dlm kls tu..
nk sapu smph ammar yg sapu.
nk susun meja,mls la plak sbb rmai tgh bwt keje..
so coklat n mint putuskan untk lap tgkp..
mule2 turun bwh nk pinjam kain buruk n baldi kat bibik..
ketuk pintu bilik dia smbl beri salam pastu buka nk tgk
ada ke x org,rupe2 nye tgh smayang..
so coklat,mint,chips n lolipop tunggu arh kat dpn pintu dia..
pastu dlm bpe minit n saat coklat bwt bnde yg sme gak tp ttp dlm situasi yg sme..tgh smayang
lgi..bile nk sudah makcik ni..haha..so tunggula lgi..pastu bwt bnde yg sme gak..
ktok smbl bri salam
n bkk..nsb bek dh sdh cume tgh berzikir..rse berslh plak ganggu cmtu..
pastu coklat pon ckp la nk pinjam itu ini pastu minta maaf sbb ganggu..
pastu dptla pinjam so dgn puas hati nye ahli2 snek ni nek la ke kls nsb bek x de ckgu..
so coklat pon mula la bwt keje..
mint sapukan habuk coklat plak lap..
tp lapnye sederet tmpt ddk coklat je..hehe belah sne yg kat pintu tu turn mint plak..
huhu..
tp ada plak malang x berbaunye..
baju kne habuk,tertumpahkan air kat meja atiqah, coklat n mint..huh..
dpendekkan cte selesaila keje coklat..cume mint je x lap tgkp belah sne sbb dia n ammar ckp
x yah sbb x berape berhabuk..ahh suke ati la..
akhir skali baju kotor coklat ini tlh direndam dgn bju skola yg len dgn clorox..
the end..

2 comments:

aiman zaaba said...

bestnya hehehehehehehehehehehehe

CikguAuzani said...

rajin nye..lap kipas kat bilik cikgu boleh tak...malas lah nak lap kipas....