Peace :D

-26032011-
-4.30 p.m-

heyyyyy~ :D
harini dari pukul 8 a.m hingga 3 p.m ada program BI kat sekolah.
macam2 aktiviti dibuat antaranya buat nama,logo and cheer group, treasure hunt, drama and etc.
walaupun penat tapi enjoy la gak..haha..
ouh ya, masa nak mula aktiviti semua tu, semua group diberi sebiji telur and kena jaga sampai la balik...aku ditugaskan jaga telur tu dalam group aku, so dengan penuh tertib nya jaga la telur tu..chewah..hahah then masa dah nak tamat semua, ingatkan dapat hadiah ke apa sebab jaga telur and tak pecah, rupanya cikgu suh bawak balik je, ceh buat penat je jaga elok2 :P hahaha..
pastu time nak balik tu aku and nala pegi kat tepi longkang dekat ngan kantin, apa lagi letak telur di genggaman anda, dalam kiraan 1,2,3 tekan dan puchh~ telur tu pecah..hahaha sengal je, yang malangnya telur tu terpercik so kena baju and seluar aku sikit, nasib sempat basuh tapi bau macam orang baru balik dari tangkap ikan la..haha
then time otw nak ke gate A, tengah sembang2 tu tak perasan yang longkang depan kantin tu besinya berlubang so main jalan je tak pandang bawah, then tak pasal2 aduushh...kaki ku termasuk dalam longkang tu...perghhhh...nasib longkang tu kering and rendah, sakitla jugak tapi tak pe, ku kuat, hahaha bajet je..nasib la kat situ tak de orang just aku,nala and hani..tapi tu pun ada kot kawan aku lagi sorang nampak tapi dia nun jauh kat tempat parking so if dia nampak pun maybe tak berapa jelas kot..hahah pape jela :P
so arini memang enjoy and lawak la jugak with my friends..hihi..
:D

*****

uh oh, abah ajak gi pantai kat Jeram nak snap gambar for his work..hihi bestnya..
so got to go, nak siap, baru balik dari sekolah, penat2 sempat lagi nak kuar jalan2 gi pantai plak ye zira, hehehe...
ok tata :D

No comments: